Sedih...sunyi...



Semua orang pernah berasa sedih dan sunyi ...saya pun pernah merasakannya...
Tapi setiap orang ada cara meredakan kesedihan dan kesunyian. Kalau saya sedih ,saya lebih suka mendiamkan diri.Saya tak suka bercakap dengan orang sekeliling. Saya akan melayari internet dan mencari lagu-lagu yang saya suka terutama dari youtube. Kalau ada gitar saya akan memetik gitar. Nak katakan mahir bermain gitar tu tak juga mahir sangat tapi memadailah menyanyi untuk diri sendiri.Dalam kesedihan dan kesunyian itu kita kenalah muhasabah diri selalu....sekian...

3 ulasan:

Noor berkata...

sedih nape?

Unknown berkata...

Salam
Iyalah..ada masa kita di landa rasa sedih. Itulah asam garam hidup kita.

Apapun x payahlah sedih memanjang ya..Hemm saya sedih pula lain, saya sibukkan diri pi halaman rumah hehe bagi siram bunga, bagi baja, pungut sampah, melihat2 keindahan bunga. Alamak hilang kesedihan...pasal marah saya kejap ja marah, beberapa minit dah kelakar. Eik!..tak baik marah sangat..kata orang ceat tua.Haha

Stargone berkata...

Saya kalau sedih saya suka makan, lepas tu fikir balik, susah gak kalau terlebih makan. nanti kurang la perasan sedih tu.

apa-apa pun jangan fikirkan sangat kesedihan tu. buat aktiviti yang dapat menggembirakan kita. :)

Design by Blogger Templates | Gorgeous Beaches of Goa