SELAMAT TAHUN BARU 2014


Hatiku  membuka pintu,
Melangkah  rasa rindu,
Padamu aku menuju,
Selamat Tahun Baru.

 Amboi...dah berpantun pula dah.....

 Selamat Tahun Baru 2014 kepada seluruh kaum keluarga dan sahabat blogger dan sahabat di facebook. Semoga tahun 2014 akan memberi lebih keberkatan kepada kita semua. Apa pun yang bakal berlaku pada tahun ini kita tempuhi dengan penuh rasa tawaduk dan belajarlah redha dengan segala ujian. Kita sebagai makhluk yang beriman seharusnya mensyukuri segala nikmat yang kita perolehi selama kita hidup. Dengan redha, kita akan sentiasa menghargai nikmat yang ada. Siapalah kita untuk mengintai takdir. Semua yang telah ditetapkan ada sebab tertentu dan kita hanya perlu berdoa agar kita ada kekuatan untuk menerima ketentuan ilahi. In Sha Allah....

Sempena tahun baru ini, aku bersyukur atas segala yang dikurniakanNya kepadaku. Bersyukur kerana keluarga sentiasa berada di sisiku....sentiasa bersabar dengan karenahku. Suami, anak-anak, papa, mama, adik-beradik serta ipar-ipar dan nenek....terima kasih atas segalanya. Luv u all.....muahhhh

Penghargaan juga kepada rakan-rakan sekerja terutama kepada pentadbir yang sentiasa memberi kepercayaan kepada ku untuk memberi komitmen yang terbaik dalam kerjaya ku. Pada tahun baru ini, aku mohon untuk diberi segala suntikan semangat dan motivasi untuk terus berkhidmat sedaya yang aku mampu...tanpa sokongan kalian siapalah aku.....In Sha Allah....

Rakan-rakan blogger...sorry bebanyak....lama sangat menyepi di sini. Rakan rakan fb.....sayang anda semua....

Happy New Year 2014.

0 ulasan:

Design by Blogger Templates | Gorgeous Beaches of Goa